tisdag 10 juli 2012

Minnen

Ja det är 3 år sen vi var utomlands senast och det var barnens första utomlandsresa. Dom var då i en ålder som jag tycker är perfekt att resa med barnen. Dom kan gör mer saker  och har mer nytta och kan njuta av semestern om också..
Vi var ju som ni kan läsa längre ner i bloggen till Kussadassi och Aqua Fantasy ett jättetrevligt hotell med vattenland  ja ett stort sådant också=).


Dessa  bilder är tagna utanför huvudentren.



Och här är bilder på hotellet=)
Det var flera längor  på olika platser .
Alla bodde inte i samma byggnad...

Fler minnen kommer=)

1 kommentar:

  1. Vi har varit i Turkiet två gånger.En gång i Alanya en gång i forntiden och en gång i Side förra året. Men i Kusadasi har vi inte varit. Det kanske är spännande? Vad vat jag?

    Svar: Tackar som frågar. Visst kan du länka till min Kärvänligt 2 och även till Kärvänligt Reseblogg.
    Adresserna är http://trebgilla.blogspot.com och http://gilla-gilla.blogspot.com. Så tar jag mej friheten att länka till dej också. Du har ju många bloggar, så jag börjar med den här, där jag är nu.

    SvaraRadera